• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 79987
+
-

کارخانه بازیافت پسماند در دوپشته راه‌اندازی می‌شود

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه بازیافت پسماند در دوپشته دشت‌روم باید تا 6 ماه آینده فعالیت خود را آغاز کند.

 به گزارش مهر، «حسن نگین‌تاجی» در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهداشت محیط در سلامت شهروندان بسیار مؤثر است و به منظور سلامت شهروندان با نشستی که با مدیران و مسئولان مرتبط با بازیافت پسماند داشتیم مقرر شد که کارخانه بازیافت در دوپشته دشت‌روم راه‌اندازی شود.  وی بیان کرد: مساله بهداشت عمومی و بهداشت دام و طیور ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و برای رسیدگی به مسائل مربوط به سلامت مردم همواره تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

 نگین‌تاجی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که 2 مشکل در سطح کلان در زمینه دادرسی‌ها در سال‌های قبل وجود داشته است گفت: این مشکلات در بعد آموزشی و کیفیت رسیدگی در پرونده‌ها است. 

وی تصریح کرد: نقش اصلی را در این موارد قاضی بر عهده دارد و چنانچه شیوه آموزش قضاوت مانند رشته‌های پزشکی، عملی و آموزشی شود، می‌تواند در اطاله دادرسی بسیار مؤثر باشد. نگین‌تاجی افزود: علاوه بر داشتن تحصیلات و تجربه مفید، لازمه کار هر کارشناس داشتن اطلاعات حقوقی برای اظهار نظر کارشناسی در پرونده است و دادگستری استان در این زمینه آموزش اختصاصی به کارشناسان می‌دهد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید